Mit nyerhetsz az Üzleti Feng Shui tanácsadással?
Marks and Spenser, Microsoft, British Airways, Citibank, Wall Street Yournal, Coca Cola, Hogkongi Bank, Manhattan Bank, és még sorolhatnám azokat a neves és jól menő vállakozásokat, melyek a mai napig tudatosan és sikeresen használják a Feng Shui tudományát. Lehet, hogy felteszed a kérdést: Vajon mit tudnak ők, amit más nem? És egyáltalán hogyan kapcsolódhat a Feng Shui az üzlethez? Lehet, hogy azt gondolod, túl elvont, túl „spirituális” ez az üzleti világ gyakorlatias és racionális világához, és nehezen tudod összeegyeztetni a kettőt magadban. Pedig elárulom, hogy a kettő – a Feng Shui és az üzlet – remekül kiegészíti egymást!
A Feng Shui – bár alapvetően a térrendezés tudománya, mely a külső környezet harmonizálásával segít elérni a belső harmóniát- mégis jóval több, mint lakberendezés. Miben tud többet?
- Környezetünk, melyben élünk, hatással van ránk. Hatnak ránk a körülöttünk lévő színek, formák, az elrendezés. A legtöbb ember pedig a munkahelyén tölti a napja legnagyobb részét. Nem mindegy tehát, hogy ez milyen légkörben történik. Nyilván te is éreztél már olyat, hogy kifejezetten jó érzés volt belépni valahová, és olyat is, hogy nyomasztólag hatott rád egy hely. Ez egy munkahelyen is áll. Te hogyan lépnél be a munkahelyedre szívesen? Úgy, hogy jó érzés bemenni és ott lenni, vagy inkább kellemetlen? Gondolom inkább az előbbit választanád. A Feng Shui abban tud segíteni, hogy ezt a harmonikus érzést elősegíti a térben, az életenergia (csí) megfelelő áramlásának létrehozásával, az elrendezés, a színek, formák eszközeivel. A csí megfelelő mozgása harmonikus munkahelyi környezetet teremt, ami hozzájárul a dolgozók harmóniájához, ez pedig nyilvánvalóan jobb eredményeket hoz a munkában is, illetve képes vonzani az ügyfeleket, hiszen ők is szívesebben lépnek majd be.
- A Feng Shui „élőnek” tekinti a munkahelyet is, mely – az épület építési évétől és a tájolástól függően – rendelkezik egy energia térképpel, ún. házhoroszkóppal. Az előbb említett adatok segítségével felállítom az iroda/üzlethelyiség horoszkópját, melyből kiderül hol vannak jó és kedvezőtlen energiák, és hogyan lehet ezeket erősíteni, illetve orvosolni. Ez segít abban, hogy a lehetőségeket a lehető legjobban ki tudd használni.
- Kulcsfontosságú a vezető megfelelő helyének a megválasztása, hiszen az kihatással van az egész üzletmenetre. Különösen az íróasztal hol létének van nagy jelentősége. Az ideális helyen lévő íróasztal erősíti, segíti a vezetőt és az üzlet sikerességét.
- A vezető továbbá fontos információkhoz juthat a tanácsadás által. Például hogy az adott iroda/üzlethelyiség – a tájolástól és a vezető születési adataitól függően – hogyan hat az üzletmenetre, mit üzen a vezetőnek, valamint hogy milyen éves tendenciák, energiák mutatkoznak meg a világban abban az adott iparágban, amelyben érintett a vállalkozás. Ez utóbbi az Öt Őselem segítségével történik. Ha ez érdekel, nézd meg, hogyan alakul ez 2015-ben, a Fa Kecske évében: http://fengshuizzunk.hu/2015-a-fa-kecske-eve
Kinek ajánlott az Üzleti Feng Shui?
- Aki szeretné megismerni és a lehető legjobban kihasználni lehetőségeit vállalkozásában, szeretne sikeresebb üzletmenetet
- Aki szeretné harmonikussá tenni saját maga és dolgozói munkahelyi környezetét
- Aki iroda bérlése előtt áll, és szeretné a lehető legjobb adottsággal rendelkező helyet választani, mely segíti a pénz áramlását és a harmonikus munkahelyi légkört
- Aki más embereknek nyújt szolgáltatást (pl. étterem, kávézó, bolt, bevásárló központ, bank stb…), és szeretné vonzóvá tenni a helyet, növelni a forgalmat
- Aki éppen most szeretné kialakítani vállalkozásának arculatát (pl. logo, névjegykártya)
Hogyan történik?
1. Személyes konzultáció
2. Elkészítem az elemzést a kapott alaprajzon, valamint írásban.
Ebből megtudhatod:
- A vezető és az ott dolgozók jellemrajzát és egymáshoz való viszonyát a Feng Shui asztrológia alapján
- Hogyan hatnak a vezetőre az éves energiák, milyen kilátásai vannak, és melyek a legkedvezőbb időszakai az évben
- Hogyan hat az adott munkahely a vezetőre, mit üzen neki?
- Az adott irodában/üzlethelyiségben hogyan áramlik a csí? Ahol nem megfelelően, ott milyen orvoslási lehetőségek vannak
- Házhoroszkóp (az ingatlan építési évének ismeretében). Ha az építési év nem ismert, akkor a munkahely adottságai a különböző irányok alapján.
- Hogyan lehet aktivizálni a fejleszteni kívánt területeket?
-
Újonnan megválasztandó iroda/üzlethelyiség esetén annyival egészül ki az elemzés, hogy elmondom, miképpen tudod a legharmonikusabban berendezni, hová kerüljön a vezető irodája, íróasztala, és hogy hol milyen színek a legideálisabbak
- Megvizsgálom a cég logo-ját, névjegykártyáját is, hogy a színe, elrendezése mennyiben segíti a sikerességet
3. Személyes konzultáció és tanácsadás.
A találkozó alkalmával részletesen megbeszéljük a Feng Shui elemzést. Átadom az alaprajzot és a szöveges értékelést.
Üzleti Feng Shui ingatlanválasztás előtt
A tanácsadás során elvégzem az ingatlan pontos tájolását, majd – az épület korának ismeretében – elkészítem a ház horoszkópját, melyből kiderül, milyen adottságokkal bír az ingatlan, és ezek hogyan hatnak a vezetőre, valamint a vállalkozás sikerességére, lehetőségeire. Így tudatosan kiválasztható a lehető legjobb iroda/üzlethelyiség, mely harmóniát, nyugalmat hoz a dolgozóknak, és bőséget, jó lehetőségeket a vállalkozásnak.
Mi szükséges hozzá?
Éves Feng Shui felülvizsgálat
Ha már csináltattál Üzleti Feng Shui elemzést, akkor javaslom, hogy évente vizsgáltasd felül, hiszen az energiák, így a irodád/üzlethelyiségedet és téged érő főbb hatások minden évben változnak. Így tudod a lehető legjobban kihasználni a lehetőségeidet.
Mit ad neked?
- Irodára/üzlethelyiségre szabott éves Házhoroszkóp (hatások, orvoslás)
- Éves előrejelzés a vezetőnek (hatások, legjobb időszakok az évben)
- Éves energiák, amik hatnak a vállalkozásra, profiltól függően
- Szabadon választott területek fellendítésére tett javaslatok
Tértisztítás
Jelentős negatív energia halmozódhat fel egy irodában pusztán a mindennapi munkavégzés, a munkahelyi stressz, idegesség, negatív érzések, az elektroszmog stb… hatására. Ezeknek a kitisztítására a nyugodtabb, kellemesebb munkahelyi légkör megteremtése érdekében szükség lehet.
Mikor javasolt?
- Új irodába költözéskor
- Olyan irodahelyiségekben, ahol sok ember dolgozik együtt
- Olyan helyiségekben, ahol sok elektronikus készülék van
- Olyan irodában, ahol stresszes a munkavégzés, sok az idegeskedés
A tértisztítást javasolt évente megtenni. A tisztítás a helyszínen történik.
Az ár minden esetben egyéni megbeszélés alapján kerül megállapításra az igények és az adottságok függvényében.